Dažnai užduodami klausimai

Suraskite atsakymus čia arba parašykite mums.

Guy who needs help
Guy who needs help
Guy who needs help
Guy who needs help
Kiek laiko trunka pristatymas?
Pristatymo laikas gali skirtis priklausomai nuo jūsų vietos ir pasirinkto pristatymo būdo. Paprastai siekiame apdoroti ir išsiųsti užsakymus per 1-2 darbo dienas, o pristatymo laikas gali svyruoti nuo 3 iki 10 darbo dienų.
Kiek kainuoja prekių pristatymas?
Prekių pristatymo (transportavimo) mokestis yra pateikiamas suformavus užsakymą ir jis priklauso nuo užsakymo dydžio bei lokacijos. Pristatymai virš 30 eurų yra nemokami.
Užsakyme nurodžiau neteisingą telefono numerį, ar galiu pakeisti?
Nurodžius neteisingą telefono numerį, kurjeris negalės su Jumis susisiekti dėl pristatymo, o jeigu pasirinkote atsiėmimą terminale – negausite SMS žinutės su durelių kodu.Pamačius klaidą susisiekite su mumis nedelsiant ir mes išspręsime šią problemą.
Kokiais būdais galiu atsiskaityti?
Galite atsiskaityti mokėjimo kortele atlikdami pirkimą internetu. Atsiskaityti grynaisiais kurjeriui atsiimant prekę šiuo metu nėra galimybės, bet tokia galimybė atsiras ateityje.
Kaip veikia nuolaidos kodas?
Mes suteikiame nuolaidos kodus, tačiau vienu metu galite panaudoti tik vieną nuolaidos kodą, be to, jie gali būti nepritaikomi prekėms, kurios yra su nuolaida (jeigu prie nuolaidos kodo nėra nurodyta išimčių).Nuolaidos kodai galioja tiek, kiek yra nurodyta prie nuolaidos kodo ir yra vienkartiniai.Jeigu kyla problemų su nuolaidos kodu panaudojimu, prašome susisiekti su mumis.
Kokia jūsų pinigų grąžinimo politika?
Nekokybiškos prekės grąžinamos arba keičiamos naujomis LR vartotojų teisių numatyta tvarka.

Pirkėjas privalo nedelsiant informuoti Pardavėją, jeigu siunta gaunama pažeistoje pakuotėje, jeigu siuntoje gautos neužsakytos prekės arba netinkamas jų kiekis, nepilna prekės komplektacija ar nekokybiška prekė.

Pirkėjas privalo el. paštu  pateikti Pardavėjui pažeisto siuntinio ir(arba) prekės (-ių) nuotraukas.

Jei prekė grąžinama Pardavėjui dėl Pirkėjo kaltės neteisingai nurodyto arba netikslaus adreso, arba jeigu prekė grąžinama pardavėjui neatsiėmus jos iš paštomato per maksimalų jos saugojimo terminą, Pirkėjas privalo Pardavėjui sumokėti pakartotino persiuntimo išlaidas, o jei prekės buvo grąžintos iš paštomato arba kurjerio - padengti Pardavėjui ir prekės grąžinimo kaštus. Pirkėjui atsisakius pakartotinai priimti siuntą (t.y. pareikalavus grąžinti pinigus už prekes), pinigai už siuntimą pirkėjui nėra grąžinami.

Grąžinimas galioja 14 dienų. Praėjus 14 dienų nuo prekių įsigijimo grąžinti už prekes sumokėtų pinigų negalėsime.

Grąžinamos prekės turi būti neatidarytos, originaliame įpakavime, tokios pačios  būklės, kurios buvo įsigyjimo metu.

Norint atgauti už prekes sumokėtus pinigus, būtina pateikti pirkimo kvitą arbą kitą pirkimą įrodantį išrašą.

Tam tikrais atvejais yra galimas tik dalinis lėšų sugrąžinimas. Jeigu prekė yra grąžinama ne originalioje pakuotėje arba pažeista ne dėl mūsų kaltės, arba jeigu prekė grąžinama vėliau negu per 14 dienų po įsigįjimo.
Ar siūlote didmenines kainas?
Taip, mes siūlome didmenines diesnių užsakymų kainas. Norėdami gauti daugiau informacijos, susisiekite.
Kaip galiu su jumis susisiekti?
Su mumis galite susisiekti naudodami mūsų svetainės kontaktinę formą arba tiesiogiai el. paštu adresu info@gamtagydo.lt. Stengiamės atsakyti į visas užklausas per 24–48 valandas.

Nemokamas pristatymas užsakymams virš 35EUR

Naujiena!
Hdrop CBD aliejai
Naujiena!
Hdrop CBD aliejai
Naujiena!
Hdrop CBD aliejai
Naujiena!
Hdrop CBD aliejai
Naujiena!
Hdrop CBD aliejai
Naujiena!
Hdrop CBD aliejai
Naujiena!
Hdrop CBD aliejai
Naujiena!
Hdrop CBD aliejai
Naujiena!
Hdrop CBD aliejai
Naujiena!
Hdrop CBD aliejai
Naujiena!
Hdrop CBD aliejai
Naujiena!
Hdrop CBD aliejai
Naujiena!
Hdrop CBD aliejai
Naujiena!
Hdrop CBD aliejai
Naujiena!
Hdrop CBD aliejai
Naujiena!
Hdrop CBD aliejai
Čaga tituluojamas visų grybų karaliumi!

20% nuolaida čaga grybo arbatai