DAŽNIAUSIAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI

Suraskite atsakymus čia arba parašykite mums.

Pristatymas

Kiek laiko trunka pristatymas?

Pristatymo laikas gali skirtis priklausomai nuo jūsų vietos ir pasirinkto pristatymo būdo. Paprastai siekiame apdoroti ir išsiųsti užsakymus per 1-2 darbo dienas, o pristatymo laikas gali svyruoti nuo 1 iki 3 darbo dienų.

Kiek kainuoja prekių pristatymas?

2.50EUR pristatymas paštomatu

5.00EUR pristatymas iki durų su kurjeriu

Jeigu užsakymo suma viršija 35 eurus, pristatymas į artimiausią paštomatą yra nemokamas.

Užsakyme nurodžiau neteisingą telefono numerį ar el. pašto adresą, ar galiu pakeisti?

Nurodžius neteisingą telefono numerį, kurjeris negalės su Jumis susisiekti dėl pristatymo, o jeigu pasirinkote atsiėmimą terminale – negausite SMS žinutės su durelių kodu. 

Jeigu nurodėte neteisingą el. pašto adresą, negausite užsakymo patvirtinimo laiško.

Pastebėjus padarytą klaidą suvedant telefono nr. arba el. pašto adresą, susisiekite su mumis nedelsiant ir mes išspręsime šią problemą.

Mokėjimai ir nuolaidų kodai

Kokiais būdais galiu atsiskaityti?
  • Mokėjimo kortele atlikdami pirkimą internetu.
  • Bankinis mokėjimas prisijungus prie el. Bankininkystės.
  • Galima atsiskaityti mokėjimo kortele terminale arba kurjeriui atsiimant prekes.
Atlikau mokėjimą, bet negavau užsakymo patvirtinimo el. paštu.

Jeigu užsakymą atlikote, jis buvo sėkmingas ir pinigus nuskaičiavo, bet negavote patvirtinimo el. paštu, netrukus susisiekite su mumis parašę laišką į info@gamtagydo.lt ir prisekite banko išrašą su atliktu mokėjimu. 

Kaip veikia nuolaidos kodas?

Mes suteikiame nuolaidos kodus, tačiau vienu metu galite panaudoti tik vieną nuolaidos kodą, be to, jie gali būti nepritaikomi prekėms, kurios yra su nuolaida.

Jeigu kyla problemų su nuolaidos kodu panaudojimu, prašome susisiekti su mumis.

Grąžinimo politika

Kokia jūsų pinigų grąžinimo politika?

Nekokybiškos prekės grąžinamos arba keičiamos naujomis LR vartotojų teisių numatyta tvarka.

Pirkėjas privalo nedelsiant informuoti Pardavėją, jeigu siunta gaunama pažeistoje pakuotėje, jeigu siuntoje gautos neužsakytos prekės arba netinkamas jų kiekis, nepilna prekės komplektacija ar nekokybiška prekė.

Pirkėjas privalo el. paštu pateikti Pardavėjui pažeisto siuntinio ir(arba) prekės (-ių) nuotraukas.

Jei prekė grąžinama Pardavėjui dėl Pirkėjo kaltės neteisingai nurodyto arba netikslaus adreso, arba jeigu prekė grąžinama pardavėjui neatsiėmus jos iš paštomato per maksimalų jos saugojimo terminą, Pirkėjas privalo Pardavėjui sumokėti pakartotino persiuntimo išlaidas, o jei prekės buvo grąžintos iš paštomato arba kurjerio - padengti Pardavėjui ir prekės grąžinimo kaštus. Pirkėjui atsisakius pakartotinai priimti siuntą (t.y. pareikalavus grąžinti pinigus už prekes), pinigai už siuntimą pirkėjui nėra grąžinami.

Grąžinimas galioja 14 dienų. Praėjus 14 dienų nuo prekių įsigijimo grąžinti už prekes sumokėtų pinigų negalėsime.

Grąžinamos prekės turi būti neatidarytos, originaliame įpakavime, tokios pačios būklės, kurios buvo įsigyjimo metu.

Norint atgauti už prekes sumokėtus pinigus, būtina pateikti pirkimo kvitą arbą kitą pirkimą įrodantį išrašą.

Tam tikrais atvejais yra galimas tik dalinis lėšų sugrąžinimas. Jeigu prekė yra grąžinama ne originalioje pakuotėje arba pažeista ne dėl mūsų kaltės, arba jeigu prekė grąžinama vėliau negu per 14 dienų po įsigįjimo.

Ar siūlote didmenines kainas?

Taip, mes siūlome didmenines diesnių užsakymų kainas. Norėdami gauti daugiau informacijos, susisiekite.

Kaip galiu su jumis susisiekti?

Su mumis galite susisiekti naudodami mūsų svetainės kontaktinę formą arba tiesiogiai el. paštu adresu info@gamtagydo.lt. Stengiamės atsakyti į visas užklausas per 24–48 valandas.